čtvrtek 24. května 2012

Lee Stafford: The TOP

Už jsem na vlasech vyzkoušela opravdu všechno možné. Od "drogeriových" přípravků na vlasy po Alternu (která je cenově opravdu dost nahoře, ale mezi námi...žádnej zázrak to není). Už jsem psala reference o L'orealu, takže víte, že s tím jsem byla vždy spokojená. Z čeho jsem ale opravdu nadšená je značka Lee Stafford (prodává Profimed). Z přípravků jsem vyzkoušela šampon+kondicioner Poker Straight a nyní jsem si koupila Colour Love (barvené a poškozené vlasy)

Poker Straight
Poker Straight - Řada Lee Stafford pro ultimativně rovné vlasy. Šampon s mega extra formulí QUAT pro hladké, hedvábné, lesklé vlasy. Povrch vlasů je negativně nabitý a proto funguje jako magnet pro formuli QUAT, která vlasy uhlazuje a působí antistaticky. Díky obsahu P2 FIFTY komplexu chrání vlas před teplem při narovnávání žehličkou až do 250 °C.
(zdroj: profimed.cz)


Colour Love
Colour Love - Řada Lee Stafford pro poškozené a barvené vlasy. Šampon pro barvené vlasy prodlouží krásu barvených odstínů, ošetří vlasy a dodá lesk zlata a drahých kamenů.
(zdroj: profimed.cz) 


Nejenže výrobky opravdu splňují to, co slibují, ale mají nádhernou nevtíravou vůni. 





Žádné komentáře:

Okomentovat