středa 30. května 2012

KIKO milano

Tuhle kosmetickou značku jsem objevila v outletovém městečku Palmanova v Itálii. Nedalo mi to a nakoupila jsem tam několik věcí (přece jenom to bylo za pár korun) na vyzkoušení. Byla jsem více než mile překvapena. Co se kvality týče, v porovnání s cenou, je opravdu úžasná. Škoda jen, že nejbližší KIKO store naleznete v Německu.


3D Lifting Foundation SPF 15
Vzoreček make-upu jsem dostala jako dárek k nákupu. Překvapilo mě, že paní mi dala barvu, která mi sedne (ne jako v některých nejmenovaných obchodech tady v Čechách). Make-up skvěle kryje a zároveň matuje a stačí ho opravdu jen trochu. Má příjemnou vůni
Cena: cca 360 Kč


Full Coverage Concealer
Tohle je naprosto úžasná věc. Ani Dermacol Make-up Cover takhle nekryje! Už jsem začínala zoufan, že nikdy nenajdu dokonalej korektor. Trefa do černého!
Cena: cca 190 Kč


Precision Lip Pencil
Zatím jsem jí ještě pořádně nevyzkoušela, ale neočekávám od toho nic závratného. Nevím, co by tužka na rty měla dělat za zázraky:)) Mám jí v rudé barvě.
Cena: cca 100 Kč


Lip Glaze
Konečně jsem sehnala lest tělové barvy a BEZ TŘPYTEK. Má hezkou vůni, jen mě trochu šve, že dost lepí:/
Cena: cca 80 Kč


Brush Face 106
Narozdíl od ELF štětce není tak řídký a rukojeť není tak dlouhá, takže idál! Jen ze záčátku pouštěl trochu chlupy.
Cena: cca 300 Kč



Žádné komentáře:

Okomentovat