pondělí 30. ledna 2012

Hair Products recenze

Loreal Absolut Repair Maska
Tohle bude vždycky můj TOP! Vyzkoušela jsem už opravdu všechno možné, ale pokaždě jsem se vrátila k této masce. Mám barvené vlasy, které zatěžuji fénováním, žehlením, kulmováním atd.

Nutno podotknout, že tahle maska je jedna z těch nejsilnějších, proto není dobré jí při každém mytí nechat působit dlouho. Naneste jí na šamponem umyté vlasy, nechte minutku působit a důkladně opláchtěte. Jednou za měsíc jí nechte působit určenou dobu.

Loreal Absolut Repair cellular Šampon
Tady už jsem trochu narazila. Koupila jsem si 500 ml balení v domnění, že bude stejně skvělý jako maska. Je skvělý, ne že ne! Ale je až moc silný a vlasy se mi strašně rychle mastily, proto ho doporučuji střídat s jiným šamponem.
Loreal Intense Reapir Šampon
Tohle je moje volba! Skvěle regeneruje vlasy a přitom je tolik nezatěžuje. Bohužel se neprodává v půllitrovém balení a to malé mám tak na měsíc:/
Loreal Mythic Oil
Se zázračnými oleji se roztrhl pytel. Nechtěla jsem si kupovat Kerastase, protože by to bylo jako kupovat zajíce v pytli. Drahého zajíce v pytli. A tak jsem zvolila levnější variantu. Upřímně řečeno...čekala jsem asi větší zázrak po všech těch recenzích v časopisech. Vlasy jsou určitě lesklejší a vypadají zdravěji, ale je to jen dočasný efekt.
Všechny tyto výrobky můžete zakoupit v sítích Hair Servis (www.hairservis.cz)
Speciálně v Plzni: Bendova 48

Žádné komentáře:

Okomentovat