středa 18. ledna 2012

O mně

Tento blog jsem si založila hlavně kvůli prezentaci mojí práce, takže se můžete těšit na  backstage report z focení a hlavně výsledné fotky. Sem tam přispěji i nějakým svým oufitem, make-up/hair tutorialem, recenzemi výrobků a podobně:)

Teď něco málo o mě:
Jmenuji se Martina Knížová a vystudovala jsem střední školu v oboru návrhářství oděvu. V roce 2009 jsem absolvovala Backstage-školu stylistů (www.backstage.cz) a tato zkušenost mě natolik oslovila, že jsem se rozhodla stylingu dále věnovat a ráda bych, aby mě v budoucnu tato práce i živila. Protože jsem měla starosti s maturitou, přijmačkami na vejšku a podobně, "stajlovat" jsem začala až teď v listopadu.

Všechny moje práce najdete na: http://www.fotopatracka.cz/other/card.php?h=200&crd=1

Žádné komentáře:

Okomentovat