pátek 17. února 2012

1000% krytí

Koupila jsem si ten Make-up Cover od Dermacolu. Stál asi jen 120 korun a je úplně skvělej. Říkala jsem si, že na něj určitě udělám v nejbližší době recenzi a dnes se naskytla neuvěřitelná příležitost. Šla jsem na kosmetiku. Poprvé v životě na čištění pleti ("známky puberty" se mi vyhnuly obloukem. Díky bohu!).Upřímně řečeno, nevěděla jsem, co mě čeká. Myslela jsem si, jaký to nebude příjemný. Bylo to příjemný do ty doby, než mi slečna kosmetička napařila obličej a řekla: ,,Kdybych moc tlačila, tak řekněte" a začala mi čistit póry. Auuuuu! Každopádně....když jsem vylezla ze salonu, každej indián by mě pojmenoval Rudá tvář. A tak vám přináším M.A.C Face and Body foundation a Make-up Cover v akci!

Before
První vrstva M.A.C
Pupínky a červená místa jsem překryla Dermacolem
2. vrstva M.A.C + pudr

Žádné komentáře:

Okomentovat