úterý 14. února 2012

Concealer

Zatím se mi nepodařilo narazit na dokonalej korektor. Vyzkoušela jsem horší i lepší, dražší i levnější, ale nic, co by mě oslovilo a po spotřebovaní si šla koupit další balení. Předtím než zamávám bílou vlajkou a hledání vzdám, vyzkouším ještě tyhle dva:

M.A.C Pro Longwear Concealer
Dražší varianta-stojí kolem 500 Kč, ale M.A.C je vizážisty nejvíce používanou značkou, takže u něj mám největší naději.
Dermacol Make-up Cover
Cena do 200 Kč. Levnější varianta, ale všichni si ho hrozně chválí a navíc ho je asi dvakrát víc než Pro Longwearu. Prý zakreje naprosto všechno....i to, co nemáte!:)

Máte nějaký osvědčený typ na korektor?

2 komentáře:

  1. Ten od Dermacolu určitě vyzkouším..:) Díky za tip!!.)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalý korektor ... to zní jako nějaký mýtus :)

    Teď mám od L´Oréal korektor Infallible. Docela dobře kryje, ale na kůži působí suchým dojmem a odráží světlo jinak než kůže, takže zatímco pod jedním úhlem není vůbec poznat, pod jiný přímo kříčí: "Koukněte se pořádně na ten pupínek, co se tu snažím zamaskovat!"

    Kéž by ten od Dermacolu byl lepší.

    http://pelleron-art.com/blog/

    OdpovědětVymazat