neděle 12. února 2012

Really the Best!

Řeč je o make-upu Face and Body foundation od M.A.C. Koupila jsem si ho v pražským store v úterý a chtěla jsem ho opravdu vyzkoušet a otestovat, než abych tu dělala nějaké urychlené závěry. Dávám mu 15/10 bodů!
Měla jsem trochu strach s výběrem odstínu, ale slečna v M.A.C se na mě jen podívala a přidělila mi C2. (Odstíny označené C(NC) jsou určeny pro pleť do žluta, naopak N(NW) pro narůžovělou pleť) Navíc tento make-up se dokonale přizpůsobí tónu pleti. Ve všech recenzích byla zmíněna jeho specifická "plastová" vůně. Mě to nepřijde tak hrozný, navíc během 2 minut je pryč. Strašně mi na něm vyhovuje, že se dá použit jen na sjednocení odstínu pleti (1 vrstva), nebo na superkrytí (2-3 vrstvy a rozhodně se nemusíte bát, že budete vypadat jako s make-upovou omítkou). Co se nanášení týče, já sázím na štětec!

Žádné komentáře:

Okomentovat