středa 1. února 2012

Make-up recenze

Clinique Superbalanced Make-up
Tento make-up jsem si koupila na základě vyzkoušení vzorečku, který byl v časopise. Podle mne jsou ty vzorečky hodně zavádějící. Kolikrát se mi líbí nějaká voňavka a v obchodě zjistím, že voní naprosto jinak. Ale zas tak velké zklamání to nebylo. Výrobky Clinique mám ráda, protože je to kosmetická značka a opravdu se zabývá jen kosmetikou, narozdíl od značek typu Dior, Chanel atd., kde platíte hlavně za značku a kvalita podle mne ceně neodpovídá (moje strašná zkušenost s Dior řasenkou-ale o tom jindy).
Make-up je středně tekutý, má dobré krycí vlastnosti.
Vichy Dermablend make-up
Kdykoliv jsem si koupila něco od Vichy, nikdy to nemělo chybu. Cena výrobků odpovídá kvalitě a pokud máte štěstí, narazíte v lékárně na Vichy odborníka, který vám doporučí výrobky na míru. Často mi přijde, že v parfumériích neví která bije. Dermablend jsem používala spíše jako korektor, protože opravdu krycí, tady reklamy nelžou!
Vichy Aera Teint Make-up
Další skvělý make-up od Vichy. Má středně krycí schopnosti a spíše tekutou konzistenci. Balení vybrží opravdu dlouho.
Benefit Some Kind-a Gorgeous make-up
Na Benefit jsem slyšela vždycky jen samou chválu a zrovna mi docházel make-up, tak jsem se rozhodla, že zkusím tenhle. Shlédla jsem i několik recenzí na youtube, abych se ujistila, že nekupuju něco špatného. Nádledně jsem doma zjistila, že je to jeden z nejhorších make-upů, co jsem kdy měla. Nic mi na něm nevyhovovalo. I přes to, že jsem ho používala asi jen měsíc, za tu krátkou dobu jsem ho vypotřebovala.
Rimmel Stay Mate make-up
Paradoxem je, že ten nejobyčejnější a nejlevnější make-up mi vyhovuje nejvíc. Už ho používám asi rok a nemůžu si stěžovat. Krásně kryje a matuje.
Comming soon: MAC Face and Body Foundation
Plánuji jeho koupi příští týden, až budu mít cestu do Prahy. Potřebuju ho hlavně kvůli líčení na focení, ale budu ho používat i normálně. Prý je to TOP!

Žádné komentáře:

Okomentovat